رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر از احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر جاده آزادشهر - مینودشت در شرق استان گلستان خبر داد.

احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در شرق استان گلستان

به گزارش گلستان24؛پرویز گلزاری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر گفت: با هدف خدمت رسانی بیشتر و سریعتر به مصدومان جاده‌ای و روستایی این محور، قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای ایجاد پایگاه اورژانس بین راهی به مرکز بهداشت این شهرستان، در مجاورت روستای قزلجه واگذار شد.

وی ادامه داد: دایره حقوقی به دنبال انجام امور مقدماتی برای آغاز ساخت بنا است و اعتبار اولیه بالغ بر حدود ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع اختصاص یافته است.

گلزاری در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروز هم گفت: طرح نوروزی بخش درمان از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و در ایام نوروز با استفاده از ۱۰ اکیپ در شیفت‌های صبح و عصر، از مراکز مختلف بازرسی به عمل می‌آید.

گلزاری در مورد فعالیت‌های عمرانی به منظور افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، گفت: ساختمان جدید شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان آزادشهر با ۸۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و از هشت مرکز خدمات جامع سلامت بهره می‌برد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار