جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در ایام نوروز امسال ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شده است.

بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی اکبر جاویدان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۰۴ کیلوگرم موادمخدر کشف شده در استان گلستان در ایام نوروز امسال، ۱۹۴ کیلوگرم تریاک است و در همین راستا ۳۳۶ معتاد و ۴۶ نفر از عوامل توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در بخش حوادث و سوانح رانندگی نیز استان گلستان رتبه دوم کاهش تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده که در این بین تصادفات فوتی ۴۵ درصد، تصادفات جرحی ۲۰ درصد و در مجموع ۲۵ درصد کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند و به خوبی از خود مراقبت کردند، مقررات را در هنگام رانندگی و در طول سفر رعایت کردند که حاصل آن سفری ایمن بود.

به گفته وی، همچنین ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی در این ایام در استان گلستان انجام شده که ۵۹ درصد آن منجر به عملیات شد.

جاویدان افزود: میزان رضایتمندی مردم از خدمات پلیس و تقدیر و تشکر آنان نیز به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۸۵ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امیدوارم با همکاری بیشتر مردم در طول سال با پلیس، کمترین حوادث را شاهد باشیم و یک امنیت بسیار مناسب و مطلوب که در خور و شان مردم گلستان باشد را مشاهده کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار