فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: محدودیت ترافیکی در سطح جاده‌های استان گلستان برای تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها اجرا می‌شود.

محدودیت ترافیکی در سطح جاده‌های استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24؛سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی اظهار داشت: با توجه به آغاز موج نخست سفرهای نوروزی هر لحظه بر حجم بار ترافیک در جاده‌های استان گلستان افزوده می‌شود و رانندگان و مسافران باید توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.

وی افزود: تردد هر گونه تریلی، کامیون و تریلر در روزهای 28 و 29 اسفند و اول فرودین و و روزهای 9، 12، 14 و 17 فروردین ماه سال 97 از ساعت 7 صبح تا 22 از محدوده کردکوی تا جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به اینکه در این مدت از تردد این خودروهای جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: این محدودیت‌ها برای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال نخواهد شد.

عبدی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و سفرها و قرار داشتن گلستان در مسیر بارگاه امام رضا(ع) از رانندگان می‌خواهیم که خودروی خود را چک کرده و در صورت خستگی در حاشیه امن جاده استراحت کنند و توصیه نیروهای پلیس را جدی بگیرند.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه در استان اجرا می‎شود گفت: توصیه ما به مردم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است چرا که با رعایت این موارد شاهد سفر ایمن خواهیم بود.

وی افزود:  امیداوریم در سال 97 شاهد رویداد ناخوشی در سطح جاده‌های استان نباشیم و سفرهای خوبی برای مردم و مسافران داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار