جانشین فرمانده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گفت: از سال ۸۰ تاکنون ۲۱۵ هزار گلستانی به سفر راهیان نور مشرف شده‌اند که امسال تاکنون ۱۲ هزار نفر گلستانی به زیارت مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس مشرف شده‌اند.

اعزام ۲۱۵ هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرهنگ پاسدار عبدالله عین‌علی صبح امروز در جمع خادمین شهدای اردوگاه گلستان واقع در مجتمع شهید باکری خرمشهر اظهار داشت: دشمنان ما از همان ابتدای کار درصدد نابودی و تخریب انقلاب الهی ما بودند و با شکل‌گیری رسمی انقلاب اسلام، با تحریک قومیتی به قصد جدایی‌طلبی و سازماندهی منافقین سعی کردند کشور را به آشوب داخلی بکشانند و اندکی بعد هم که جنگی تمام عیار را علیه ما تحمیل کردند تا مقاومت ما را در هم شکنند.

وی افزود: ما در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در شرایطی که امکانات امروزی را نداشتیم در مقابل نظام سلطه ایستادیم و نشان دادیم که با توسل، توکل، با رمز ایمان و وحدت کلمه و پیروی از ولایت مطلقه فقیه می‌توانیم به اهداف مقدس و متعالی انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه‌های دفاعی اظهار کرد: دشمنان ما شاید در گذشته می‌توانستند حمله نظامی به ایران اسلامی را در ذهن خود بپرورانند اما به فضل الهی اکنون دشمنان ما کوچک‌ترین تصوری را هم به منظور تهدید نظامی ما نمی‌توانند داشته باشند و به فشار اقتصادی در قالب تحریم ظالمانه و  جنگ نرم  روی آورده‌اند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در عین حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، ما در فشار اقتصادی نیز بودیم چرا که تحریم‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب صورت گرفت اما پیروی از فرامین امام راحل عظیم الشان سبب ایستادگی و حماسه‌سازی رزمندگان ما گردیدو اکنون که هنوز تحریم ها ادامه دارد دشمن سعی می‌کند با راهبرد تهدید، تحریم و مذاگره ملت ایران را از اهداف متعالی انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی تهی کند.

عین‌علی ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در باب بصیرت‌افزایی توسط تمام اقشار جامعه، گفت: خدا را شاکریم چنین ولی امر فرزانه ای داریم که با بصیرتی مثال‌زدنی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و با توصیه‌های خود به نسل جوان، افسران جوان جنگ نرم را رهبری می‌کند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا خاطر نشان کرد: وظیفه ما در راهیان نور انتقال و روایت حماسه های دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت به نسل سوم  و چهارم انقلاب است  و ما اگر نتوانیم وظیفه خود رابه نحو احسن انجام دهیم دشمن جوانان ما را با ایجاد شبهه به انحراف خواهد کشید.

عین علی ضمن تشریح پیشینه سفر معنوی راهیان نور در استان گلستان و قدردانی از همه عوامل دست‌اندرکار این سفر معنوی تصریح کرد: راهیان نور گلستان  از سال 80 ساز و کار رسمی به خود گرفت و تاکنون در این 16 سال 215 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که در سال 96 تاکنون 12 هزار زائر گلستانی در قالب اقشار مختلف از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کرده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار