مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: طوفان شدید ساعتی پیش در استان گلستان سبب قطعی برق مقطعی در مناطق مختلف استان گلستان شده است.

 قطعی برق در مناطق مختلف استان گلستان

به گزارش گلستان24؛علی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به وزش باد شدید و طوفان در سراسر استان اظهار داشت: طوفان شدید ساعتی پیش در استان گلستان سبب قطعی برق مقطعی در مناطق مختلف استان گلستان شده است.

وی افزود: هم‌اکنون نیروهای امدادی در سراسر استان در تلاش برای وصل کردن برق در شهرهای مختلف هستند.

به گزارش خبرنگاران تسنیم تاکنون برق مناطقی از شهرهای مختلف مانند گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، بندرترکمن، رامیان، آزادشهر و گنبدکاووس قطع شده است.

همچنین رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: وزش باد شدید با سرعت 113 کیلومتر در ساعت در این فرودگاه، سبب شد پرواز ایران ایر 3339 مشهد  به گرگان در بین مسیر به فرودگاه مبدأ بازگردد.

وی افزود: همچنین به علت وزش باد شدید با سرعت بیش از 90 کیلومتر در ساعت در فرودگاه گرگان، پرواز شماره 634 هواپیمایی آسمان تهران به گرگان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان هم در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به وقوع باد شدید همراه با رعد و برق و بارش باران در سطح استان گلستان، جمعیت هلال احمر استان ضمن آماده باش کامل نیروهای عملیاتی به ارائه خدمات پرداختند.

حسین احمدی اظهار کرد: در این حادثه با هماهنگی‌های انجام شده مسافرانی که نیاز به اسکان موقت داشتند به محل‌های از پیش تعیین شده هدایت شدند.

همچنین طوفان شدید سبب شکسته شدن برخی از درختان و خسارت وارد شدن به برخی از خودروها شده و قطع درخت برای دقایقی سبب مسدود شدن محور اصلی گرگان به کردکوی شده بود.

مرگ مغزی مسافر اهل شیراز در طوفان گرگان

علیرضا کمال‌غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره مصدومان و کشته شدگان طوفان شدید در استان اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی انجام شده کمترین خسارت و زخمی را در طوفان شب گذشته در استان داشتیم.

وی افزود: اما متاسفانه خانمی 38 ساله اهل شیراز در حوالی پل ابتدای اوزینه گرگان بر اثر برخورد جسم سنگین به سرش دچار مرگ مغزی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان تصریح کرد: ضربه شدیدی به سر و مغز این خانم وارد شده و این خانم 38 ساله دچار مرگ مغزی شده و اکنون در بیمارستان 5 آذر گرگان بستری است.

کمال‌غریبی گفت: سطح هوشیاری این فرد بسیار پایین است و هم اکنون پزشکان در تلاش برای درمان وی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار