فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان گفت: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک و حشیش بوده که از یک دستگاه تریلی کشف شده است.

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره جزئیات عملیات کشف مواد مخدر در گلستان که ساعات ابتدایی بامداد امروز انجام شد، اظهار کرد: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک و حشیش بوده است.

وی ادامه داد: این میزان مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی توسط اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان کشف شده است که برای کشف این محموله، فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی شبانه‌روزی انجام شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه یک تن و 535 کیلوگرم از این حموله کشف شده از نوع حشیش بوده است، تصریح کرد: این محموله مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در گرگان کشف شد و در این عملیات دو نفر دستگیر شدند.

جاویدان گفت: طی دو روز گذشته از سال 1397 در مجموع 2 تن و 555 کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی در استان کشف شده است.

وی تاکید کرد: استان گلستان به طور قطع محل امنی برای فعالیت مجرمانه نخواهد بود و پلیس در استان گلستان در تمام عرصه‌ها با قدرت و اقتدار وارد خواهد شد و با اشراف اطلاعاتی بالا، در برخورد با متخلفان و مجرمان از حداکثر توان قانونی خود استفاده خواهد کرد.

جاویدان بیان کرد: تقاضای من از شهروندان این است در صورت اطلاع از فعالیت افراد مجرم و متخلف و یا مشاهده موارد مشکوک انتظامی و امنیتی، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار