رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان:

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان در جمع عوامل اجرایی و خادمان شهدای گلستان در مجتمع شهید باکری از عدم حضور مسوولان استان در جمع زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور انتقاد کرد.

مسوولان گلستان به اجرای کیفی راهیان نور کمک کنند

به گزارش گلستان24؛به نقل از بسیج، عبدا... عین‌علی با حضور در جمع خادمین شهدا و عوامل اجرایی اردوگاه شهدای گلستان در مجتمع شهید باکری خرمشهر، ضمن انتقاد از عدم حضور مسوولان استانی طی چند سال گذشته در این مناطق آسمانی اظهار کرد: بنده خاطرم نیست که در طول چند سال گذشته مسوولان اجرایی و فرهنگی و مدیران ارشد دستگاه ها در این مناطق حضور پیدا کرده باشند و به بازید مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پرداخته باشند.

عین علی در ادامه افزود:  یقینا این مناطق آسمانی به حضور مسوولان نیازمند نیست و اتفاقا اگر مسوولی در این مناطق حضور پیدا نکند به ضرر خود اوست اما حضور مسوولان در این مناطق حائز اهمیت است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا با اشاره به سفرهای امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به این مناطق معنوی گفت: حضور 9 باره ایشان طی سال‌های گذشته و ارائه این تعریف که راهیان نور یک حرکت عظیم و یک زیارت با معرفت است نشان از آن دارد که راهیان نور دارای اهمیت بالایی است.

جانشین سپاه نینوا در پایان افزود: باید شاهد یک حرکت از سوی استان گلستان باشیم که همکاری همه مسوولان را می‌طلبد اما این همکاری از راه دور و پشت میز نشینی محقق نمی‌شود و نیازمند مدیریتی انقلابی و جهادی است چراکه خاک این اردوگاه نیز همچون خاک گلستان است اما از مسوولان استانی توقع داریم قدری برای این سفر که سراسر نور و معنویت است وقت بگذارند و به اجرای کیفی راهیان نور کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار