فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در حاشیه اعزام 650نفر از بسیجیان گرگانی گفت :راهیان نور بزرگترین عملیاتی فرهنگی در سطح کشور است.

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور / اعزام 650 بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش گلستان 24 ؛ سید علی مهاجر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد: 650 نفر از بسیجیان شهرستان گرگان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.

وی در ادامه افزود :کاروان راهیان نور شهرستان گرگان از یادمان های فتح المبین ، هفت تپه ، بیت المقدس ، فکه ، والفجر 8 ، علقمه ، نهر خین ، شلمچه ، عملیات رمضان ، طلائیه و معراج الشهدا پادگاه محمودوند اهواز بازدید به عمل خواهند آورد و در مسیر برگشت نیز به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف می شوند .

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان این مرز و بوم باید اقداماتی موثر صورت پذیرد اذعان داشت : راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که در مقابله با جنگ نرم دشمن می توان از ظرفیت آن به خوبی استفاده کرد.

مهاجر بیان کرد : دشمنان امروز درصدد آن هستند که جوانان ما از روحیه ایثار و شهادت فاصله گرفته و نسبت به موضوع جهاد بی تفاوت باشند اما نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور پرشور خود در برنامه های مختلف فرهنگی همچون راهیان نور و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت ، ثابت کردند هنوز روحیه ایثار و شهادت در انقلابیون جوان ما متبلور است.

وی در پایان با اشاره به شعار ما توانستیم راهیان نور امسال گفت: ثمره ایستادگی در مقابل مکر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و در طول دوران انقلاب اسلامی ، خلاقیت ، نوآوری ، گسترش علم آموزی و پیشرفت چشمگیر علمی در عرصه های مختلف دفاعی و نظامی با معیار های جهانی بوده است.

انتهای پیام/

منبع :گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار