مسئول مرکز اردوئی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا :

مسئول مرکز اردوئی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا گفت: حضور مردم استان گلستان با سفر به یادمانهای دفاع مقدس به صورت خودجوش و با خودروهای شخصی نسبت به نوروز 96 با رشدی 120 درصدی روبرو بوده است.

رشد 120 درصدی حضورخودروهای شخصی گلستان در راهیان نور

سرهنگ دوم پاسدار کاظم نوروزی مسئول مرکز اردوئی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :درنوروز 96 تنها 45 خودروی شخصی از استان گلستان در اردوگاه شهدای گلستان پذیرش و اسکان پیدا کردند.

وی با اشاره به رشد 120 در صدی حضور خودروهای شخصی از گلستان در ایام نوروز 97 اذعان کرد :راهیان نور حرکت فرهنگی است که به مدد شهدا توانسته خیل مشتاقان را به سمت یادمانهای دفاع مقدس بکشاند و در این حرکت فرهنگی آنچه که امسال خیلی چشمگیر بوده است حضور پرشور خودروهای شخصی از استان گلستان بوده است که رشدی 120 درصدی را داشته است.

نوروزی ادامه داد : خانواده های گلستانی با خودروهای شخصی  از27 اسفندماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کرده اند و همچنان در روزهای پایانی حرکت بزرگ فرهنگی کشور(راهیان نور) شاهد حضور خانواده های گلستانی هستیم.

وی همچنین گفت : خانواده های گلستانی پس از حضور در اردوگاه شهدای گلستان در مجتمع فرهنگی شهید باکری خرمشهربه مدت 2 روز اسکان داده میشوند و مورد پذیرائی قرار میگیرند که امیدواریم با تکمیل اردوگاه شهدای گلستان و واگذاری اعتبارات بتوانیم بهتر از هم استانی های عزیز پذیرائی کنیم.

مسئول مرکز اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا در پایان ابراز داشت :سفرهای نوروزی راهیان نور هر سال با استقبال بیشتر مردم مواجه شده است و این نشان از تاثیر گذاری این مناطق دارد./خبرگزاری بسیج

 

ارسال نظر

آخرین اخبار