مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا گلستان گفت: از ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۷، ۵ هزار و ۶۰۰ گلستانی از سرزمین‌های سراسر نور جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و محلات بازدید می‌کنند.

بازدید بیش از 5 هزار گلستانی از جبهه های جنگ تحمیلی

به گزارش گلستان24؛سرهنگ دوم پاسدار کاظم نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره میزان اعزام گلستانی‌ها به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور استان گلستان از نیمه مرداد ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین ماه 97 ادامه پیدا می‌کند که در این مدت 13 هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان گلستانی در فواصل مختلف به راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شدند، گفت: دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان استان گلستان اعم از دختران و پسران توانستند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کنند.

نوروزی همچنین رشد چشمگیر و استقبال خانواده‌های گلستانی را حاکی از تاثیرگذاری بزرگترین حرکت فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: از 15 اسفندماه 96 تا 13 فروردین ماه 97 تعداد 5 هزار و 600 گلستانی از سرزمین‌های سراسر نور جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و محلات بازدید کردند که در این بین رشد چشمگیر و استقبال خانواده‌های گلستانی با خودروهای شخصی حکایت از تاثیرگذاری بزرگترین حرکت فرهنگی کشور دارد.

مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نوراستان گلستان به راهیان نور دریایی، گفت: تعداد 67 نفر از هم استانی‌ها در استان گلستان برای نخستین بار به راهیان نور دریایی در استان بوشهر اعزام شدند و از مناطق گردشگری و یادمان‌های موجود در این مناطق بازدید کردند.

وی با قدردانی از همه عوامل اجرایی، خادمین الشهداء، فرماندهان سپاهی و بسیجی اظهار داشت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری بتوانیم فاز دوم اردوگاه شهدای گلستان را عملیاتی کرده و شرایط را بهتر از قبل برای زائران فراهم کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار