مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با شروع طرح نوروزی حدود هشت میلیون و ۵۵۶ هزار تردد در جاده های گلستان به ثبت رسیده است.

ثبت ۸ میلیون و ۵۵۶ هزار تردد در جاده های گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده های گلستان اظهار کرد: در کل شبکه راه های استان گلستان از ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۰ فروردین بیش از هشت میلیون و  ۵۵۶هزار تردد در استان ثبت شده است.

وی ساعت اوج تردد در جاده های گلستان را بین ساعت ۱۸ الی ۱۹ عنوان کرد و افزود: تعداد افرادی که طی این ایام با حمل و نقل جاده ای در گلستان جابه جا شده اند ۱۰۸هزار و ۳۲نفر بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در رابطه با تعداد مسافران جابه جا شده در مرز اینچه برون گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون یک هزار و ۹۴۴ نفر وارد کشور شدندو یک هزار و ۸۸۱ نفر هم از کشور خارج شده اند.

ورود بیش از ۵۲۹ هزار خودرو به گلستان

میقانی با بیان اینکه از چهار گذرگاه ورودی به گلستان (نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) ۵۲۹ هزار  و ۱۷۴خودرو به استان وارد شده است، افزود:  پرترددترین محور استان گلستان در این ایام محور گرگان به علی آباد با ۸۱۵ هزار تردد بوده است.

وی تصرح کرد: همچنین در این ایام هفت هزار و ۲۱۷ نفر از طریق خطوط ریلی و سه هزار و ۵۴۳ نفر هم از طریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده اند.

میقانی در رابطه با تعداد مسافران جابه جا شده در مرز اینچه برون اظهار کرد: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون یک هزار و ۹۴۴ نفر وارد کشور شدند و یک هزار و ۸۸۱ نفر هم از کشور خارج شده اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار