مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در ایام طرح نوروزی پنج میلیون و ۹۸۰ هزار تردد در جاده های گلستان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از ۵ میلیون تردد طی ایام نوروزی در جاده های گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده های گلستان اظهار کرد: در کل شبکه راه های استان گلستان از ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ فروردین پنج میلیون و ۹۸۰ هزار تردد در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از چهار گذرگاه ورودی به گلستان (نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) ۳۷۱ هزار خودرو به استان وارد شده است، افزود:  پرترددترین محور استان گلستان در این ایام محور گرگان به علی آباد با ۵۷۰ هزار تردد بوده است.

میقانی ساعت اوج تردد در جاده های گلستان را بین ساعت ۱۸ الی ۱۹ عنوان کرد و گفت: تعداد افرادی که طی این ایام با حمل و نقل جاده ای در گلستان جابه جا شده اند ۸۰ هزار و ۳۷۴ نفر بوده اند، همچنین پنج هزار و ۹۵۱ نفر از طریق خطوط ریلی و دو هزار و ۹۷۰ نفر هم از طریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده اند.

ورود ۳۲۰۰ مسافر از مرز اینچه برون به گلستان

وی با اشاره به آمار تردد از مرز اینچه برون اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا به امروز سه هزار و ۲۰۰ نفر از این مسیر وارد گلستان شده اند و همین تعداد نیز از این مرز خارج شده اند.

میقانی اظهار کرد: با شروع دور دوم سفرهای نوروزی تمهیدات لازم اندیشیده شده و به تمام رانندگان توصیه می کنیم به توصیه های راهداری و پلیس راه توجه داشته باشند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار