در دیدار مدیران میراث فرهنگی و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی

آیت الله نورمفیدی: بارها تاکید کرده ام که تا من زنده ام دو کیلومتر از دیوار گرگان احیا شود تا در دنیا روی ان بحث شود و گردشگران جهانی به دیدن آن بیایند.

دیوار گرگان را احیا کنید تا  گردشگران جهانی به دیدن آن بیایند

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نور مفیدی، ایشان در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی ضمن تشکر از فعالیتها و اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی گفت: افزایش گردشگران در تعطیلات نوروزی ثمره کار و فعالیت شماست. اگر در کنار خانواده ها نبودید اما از خیلی افراد نشاط روحی بیشتری داشتید چون زمانی که انسان کار می کند و محصول کار خود را می بیند خوشحال تر میشود.

امام جمعه گرگان خطاب به مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: گلستان از استان هایی است که از سوابق تاریخی برخوردار است اما متاسفانه شناخته شده نیست و این از رسالتهای شماست که برای معرفی استان اقدامات لازم را انجام دهید.

وی با ابراز رضایت از آمار ارائه شده توسط دستگاه میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: من بابت این آمار خوشحالم اما بیشتر از این ها انتظار دارم؛ 15 سال است که منتظر جزیره آشوراده هستیم؛ من از گذشته میگفتم که برای استان باید جاذبه درست کنیم که حالا با پیگیری های آقای استاندار به جاهایی هم رسیده است و امیدوارم به زودی اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دیوار دفاعی چیزی است که می توانیم جاذبه بین المللی از آن درست کنیم گفت: ما موضوع دیوار دفاعی گرگان را ساده گرفته ایم و آن را رها کرده ایم تا اینکه با آجرهایش خانه سازی کرده اند، من بارها تاکید کرده ام تا من زنده ام دو کیلومتر از این دیوار احیا شود تا در دنیا روی ان بحث شود و گردشگران جهانی به دیدن آن بیایند.

وی ادامه داد: متولی این امر شما هستید و باید خیلی تلاش کنید تا آن را احیا کنید تا در ذهن ها بیفتد و همه انگیزه پیدا کنند و نسبت به آن حساس شوند؛ در واقع  اگر خواهان تکان خوردن استان هستیم باید این اتفاق رخ دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار