نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان بهمراه علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد استان گلستان با خانواده شهید امنیت پایدار «شهید پاسدار مهندس علیرضا فراهی» و جانباز 70درصد «محمدطاهر تبرائی» دیدار و تجلیل بعمل آوردند.

دیدار نماینده ولی فقیه استان با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام الله دهه فجر

به گزارش گلستان24؛علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد استان گلستان در حاشیه این دیدار با بیان اینکه برای حفظ و حراست از انقلاب، خون‌های زیادی بر زمین ریخته شد و فرزندان ایران اسلامی مجاهدت‌های گسترده‌ای کردند اظهار کرد: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های انوار تابنده‌ای چون شهدا ، ایثارگران ، آزادگان ، شهدای مدافع حرم و امنیت ملی«پایدار» است.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه داد: با تلاش مسئولیت باید یاد شهدا توام با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پررنگ و درخشان جلوه‌ کند.
فاضلی خاطر نشان کرد: باید به یاد داشته باشند که اقتدار و آرامش حاکم بر کشور ثمره این انقلاب است که واسطه خون پاک شهدا به وجود آمده.
وی از جان گذشتن برای اعتقاد و باور را تنها به حرف ندانست و اظهار داشت: همه انسان‌ها سرانجام می‌میرند اما شهادت برای انسان‌هایی است که گلچین می‌شوند و هر کجا که رسم عاشقی باشد می‌روند و مرزها عشق و دلداگی را پشت سر می گزارند.
لازم به ذکر است طی یادداشتی حضرت آیت اله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان ضمن دعای خیر از خانواده شهید فراهی و جانباز 70درصد تبرائی تقدیر به عمل آورد.

دیدار نماینده ولی فقیه استان با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام الله دهه فجر2

 

دیدار نماینده ولی فقیه استان با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام الله دهه فجر1

/ایثار واحد گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار