فرماندار علی‌آبادکتول:

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی، گفت: این مهم باید در ادارات دولتی نهادینه شود.

تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی نهادینه شود

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی‌آبادکتول، حسن هدایتی‌کتولی در جریان بازدید سرزده از ادارات این شهرستان با اشاره به اینکه ادارات و نهادهای دولتی باید فضایی برای آرامش مردم باشند، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعه کنندگان در ادارات و نهادهای دولتی باید نهادینه شود و هیچ کس حق نداشته باشد ذره‌ای به حقوق مردم عزیز تعدی کند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات در راستای عملیاتی کردن تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: تحقق کامل تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور را حل کند و میزان رضایتمندی مردم را از خدمات ادارات و نهادها حتی در صورت عدم تحقق مطالبات آنها افزایش دهد.

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول با تقدیر از تلاش‌های همه مدیران و کارمندانی که در طول نوروز امسال با تمام قوا به خدمت‌رسانی به مردم مشغول بودند، تصریح کرد: امسال همه مدیران و مسوولان شهرستانی و استانی با کمک و همدلی بسیار زیاد توانستند فضای بسیار خوبی را برای مسافران و گردشگران در سراسر استان گلستان به ویژه شهرستان علی‌آبادکتول فراهم کنند.

گفتنی است حسن هدایتی‌کتولی فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول امروز به صورت سرزده از ادارات کمیته امداد امام خمینی، نظام مهندسی، جمعیت هلال احمر، اداره تبلیغات اسلامی و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید و با پرسنل و مدیران این ادارات و نهادها دیدار و گفت و گو کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار