کارگردان نمایش موزیکال کودکانه «عمو نوروز» و «ننه‌سرما» گفت: همایش نوروزی «ننه‌سرما» و «عمو نوروز» در تالار فخرالدین اسد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش نوروزی «ننه‌سرما» و «عمو نوروز»

به گزارش گلستان24؛رهبان مسلمی‌عقیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: همایش نوروزی «ننه‌سرما» و «عمو نوروز» ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار فخرالدین اسد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با تبریک ایام نوروز تصریح کرد: در راستای معرفی فلسفه عید و آموزش هفت‌سین به کودکان یک همایش کودکانه را انجام دادیم تا هفت سین عید را به بچه‌ها آموزش دهیم.

کارگردان نمایش موزیکال کودکانه «عمو نوروز» و «ننه‌سرما» ابراز کرد: اغلب بچه‌ها که در ایام نوروز به دید و بازدید می‌روند نمی‌دادند که علت چیده شدن سفره هفت‌سین برای چیست سبزه و سمنو و سکه و غیره بر سر سفره هفت‌سین نماد چیست ما در این راستا با تیم خوب که متشکل از بازیگرهای خوب و پیشکسوتی است استفاده کردیم و این نمایش را به مرحله اجرا رساندیم.

مسلمی‌عقیلی خاطرنشان کرد: همایش نوروزی «ننه‌سرما» و «عمو نوروز» از 19 فروردین ماه جاری آغاز شد و تا 24 فروردین ماه ادامه دارد و این نمایش یک کار بسیار مفرح و آموزشی برای بچه‌هاست و بچه‌ها با فلسفه عید نوروز آشنا می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار