تیم ملی 'ب' والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی بازیکنان گلستانی خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تور جهانی تایلند صعود کرد.

گلستانی ها به نیمه نهایی تورجهانی والیبال ساحلی راه یافتند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛دبیر هیات والیبال گلستان صبح چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ملی ب ایران با ترکیب رحمان رئوفی - عبدالحامد میرزاعلی روز سه شنبه به مصاف تیم تایلند دو با ترکیب سورین – آدیسورن رفت و دو بر یک (21 بر 15، 25 بر 27 و 15 بر 11)در مقابل میزبان به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد. 
حسین مقدم راد افزود: تیم ملی ب ایران در مرحله گروهی تایلند 3 و ژاپن دو را از پیش رو برداشته بود.
وی ادامه داد: رئوفی و میرزاعلی برای صعود به فینال امروز چهارشنبه به مصاف تیم اندونزی یک با ترکیب کاندرا- آشفیا می روند.
دبیر هیات والیبال گلستان گفت: تیم ملی الف ایران نیز که از مرحله گروهی به یک هشتم رقابت ها صعود کرده بود، در برابر تیم تایلند یک با ترکیب ناتانون - سداوات به میدان رفت، اما دو بر یک مغلوب شد تا در کمال ناباوری از راهیابی به مرحله بعد بازماند. 
وی گفت: آرش وکیلی و بهمن سالمی درست نخست 21 بر 15 به پیروزی رسیدند، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 13 و 16 بر 14 مغلوب میزبان شدند.
به گفته وی؛ در ست سوم بازیکنان تیم ملی الف تا لحظات آخر با نتیجه 14 بر11 از حریف پیش بودند ولی در نهایت 16 بر14 این ست و کل بازی را به حریف واگذار کردند.
دیدار نیمه نهایی و فینال این مسابقات امروز برگزار و جایزه 5 هزار دلاری بین تیم های اول تا هشتم توزیع می شود.
به گزارش ایرنا عبداالحامد میرزاعلی وآرش وکیلی از شهرستان آق قلا و بهمن سالمی و رحمان رئوفی از گنبدکاووس بازیکنان گلستانی و ملی پوش ایران در این رقابت ها هستند.
استان گلستان بازیکنان متعددی در رده های مختلف تیم ملی والیبال ساحلی ایران دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار