تیم‌های ملی 'الف و ب' والیبال ساحلی ایران متشکل از بازیکنان گلستانی در مرحله دوم رقابت‌های تور کنفدراسیون آسیا از ادامه مسابقات کنار رفتند، گلستانی ها مغلوب تیم های ژاپن و نیوزیلند شدند.

والیبالیست های ساحلی گلستان از مسابقات آسیایی حذف شدند

به گزارش گلستان24، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آرش وکیلی والیبالیست ساحلی باز آق قلا که به همراه رحمان رئوفی و بهمن سالمی (از گنبدکاووس ) و عباس پورعسگری در قالب دو تیم در مسابقات کنفدراسیون آسیا در تایلند حضور داشتند در مجموع با سه برد و یک باخت به مرحله دوم رقابت ها صعود کردند ولی از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماندند.

فریدون یلقی اظهارداشت: این مسابقات با عنوان تور مستر والیبال ساحلی آسیا در شهر پاک بارا تایلند برگزار شد.

وی گفت: تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (آرش وکیلی و عباس پورعسگری) با برد در برابر چین و شکست مقابل اندونزی به عنوان تیم دوم گروه در 16 تیم مرحله دوم قرار گرفت و به مصاف نیوزیلند رفت ولی 2 بر 0 و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 14 مغلوب این تیم شد.

به گفته وی؛ دیگر والیبالیست های گلستانی که در قالب تیم ملی الف در این بازی ها حضور داشتند (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) با دو برد در برابر مالدیو و قطر به مرحله دوم صعود کردند ولی در مصاف با ژاپن دو بر صفر مغلوب شدند.

رقابت‌های والیبال ساحلی جام کنفدراسیون آسیا از روز شنبه هفته جاری با حضور 24 تیم در تایلند آغاز شد و تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران تنها به جمع 16 تیم مرحله دوم راه یافتند.

ملی‌پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

گلستانی های والیبال ساحلی ایران بعد از این مسابقات، در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا که از 27 تا 30 فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

گلستان از کانون های والیبال ساحلی ایران محسوب می شود.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار