سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی خبر داد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی از پرداخت 345 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

اعطای تسهیلات رونق تولید در کردکوی

به گزارش گلستان24؛لیلا مقصودلو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 345 میلیارد تومان از طریق کارگروه تسهیل رونق تولید در سال 1396 به متقاضیان شهرستان کردکوی اعطا شد.

وی تصریح کرد: 436 میلیارد تومان تسهیلات که بانک‌ها به صورت مستقیم به طرح‌هایی که ارائه شد دادند که جای بسی خرسندی است و در این زمینه 24 میلیارد تومان از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کردکوی جذب کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی از حضور فعال و اثربخش استاندار در جلسات کارگروه رونق تولید قدردانی کرد و افزود: گلستان تنها استانی است که بالاترین مقام ارشد استان در جلسات کارگروه رونق تولید حضور دارند و این مهم در زمان استاندار سابق و استاندار فعلی مشهود است.

مقصودلو با بیان اینکه استارت طرح رونق تولید در سال 1394 و 1395 در سازمان صنعت و معدن زده شد، گفت: در سال 1395 این مسئله با جدیت در این سازمان مورد پیگیری قرار گرفت و استان گلستان به عنوان تنها نماینده این طرح در آن سال بود و مصوباتی که در سال 1395 داشتیم نخستین نمایشگاه با محوریت نقش‌آفرینی زنان و کالای ایرانی توسط صنعت و معدن در چهار پایگاه هدف راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی و سازمان‌های مردم نهاد از جمله نمایشگاه‌های این شهرستان با محور زنان و تولید کالای ایرانی بود، در سال جاری این زحمات به ثمر نشست و طرح ها مصوب و اجرایی شد و پیشگامان تولید را معرفی کردیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی با بیان اینکه 150 شعار در راستای حمایت از کالای ایرانی به دبیرخانه ارسال شد، گفت: از این تعداد 6 شعار را محور فعالیت‌های خود قرار دادیم.

مقصودلو با تاکید بر اینکه پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را در طول سال باید عملیاتی کنیم، اظهار کرد: فرامین مقام معظم رهبری باید در جامعه اجرا شود و همه مردم و مسوولان در این راستا تکلیف دارند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار