امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا :

امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا گفت : من این حرکت آمریکا و فرانسه و انگلیس را به شدت محکوم مینمایم و آمریکا بداند مردم سوریه و مسلمانان بیدار بوده و جواب قاطعانه به جنایتهای آمریکا خواهند داد.

جنایات آمریکا در سوریه را به شدت محکوم می کنم

به گزارش گلستان24؛حاج آخوند سن سبلی امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا ضمن تبریک عید مبعث به خبرنگار راه اسپی دژ گفت : سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من ایاتنا انه هو السمیع البصیر یعنی پاک و منزّه است آن (خدایی ) که بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصی که اطرافش را برکت داده ایم شبانه برد، تا از نشانه های خود به او نشان دهیم . همانا او شنوا و بیناست . برگزیده شدن حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر خاتم و معجزه بزرگ الهی قرآن کریم از بزرگترین محبتهای خداوند بشر به خصوص مسلمانان است که باید در حفظ و عمل به آن کوشا باشند.

امام جمعه پیرواش سفلی افزود: مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.

وی گفت: خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را شامل حال مسلمان کرده زیرا با برگزیدن بهترین بنده خود به عنوان ولی و پیامبر آنان شریعت، احکام و بینش معنوی را به آنان عرضه کرده است.

آخوند سن سبلی در خصوص اقدامات جدید آمریکا و متحدانش در سوریه گفت :اینجانب به عنوان یک طلبه اهل سنت جنایت آمریکا که علیه سوریه انجام داده محکوم می کنم.

وی ادامه داد:این تجاوز غیر عادلانه و غیر منطقی میباشد پس بنده به تمام مسلمین آگاهی میدهم که کافران علیه مسلمانان چنین جنایتهای را انجام میدهند.

امام جمعه اهل سنت پیرواش خاطر نشان کرد: بنده این حرکت آمریکا و فرانسه و انگلیس را به شدت محکوم می نمایم و آمریکا بداند مردم سوریه و مسلمانان بیدار بوده و جواب قاطعانه به جنایتهای آمریکا خواهند داد.

آخوند سن سبلی در ادامه نقش مدافعان حرم را در جنگ علیه داعش اساسی و تاثیر گذار دانست و افزود:اگر مدافعان حرم در سوریه نبودند ما نمیتوانستیم بر داعش پیروز شویم ؛امروز داعش شکست خورده و آمریکا نیز شکست خورده است زیرا مدافعان حرم از جان خود مایه گذاشتند و باعث پیروزی جبهه مقاومت شدند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار