شهردار گرگان خبر داد

شهردار گرگان از انجام مذاکرات بی‌نتیجه برای ادغام دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» خبر داد و گفت: تا زمانی که بخش خصوصی برای مدیریت تیم بکستبال شهرداری گرگان وارد عمل نشود، به طور کامل از این تیم حمایت می‌کنیم.

انجام مذاکرات بی‌نتیجه برای ادغام 2 تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل»

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا دادبود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در پاسخ به این سوال که از بوده 250 میلیارد تومانی شهرداری گرگان در سال 1397 چه میزان سهم ورزش، به خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان است، اظهار کرد: در بخش ورزش بودجه خوبی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: براساس قانون، شهردارها متولی ورزش همگانی، توسعه ورزش محلات و توسعه امکانات و سخت‌افزارها در سطح شهرها هستند و در این راستا امسال توسعه زیرساخت‌های ورزش، توسعه زمین‌های ورزشی روباز را در سال جاری در شهر گرگان خواهیم داشت.

شهردار گرگان تاکید کرد: در سال جاری همکاری ویژه‌ای را با هیات‌های ورزشی در شهر گرگان خواهیم داشت تا به آنها کمک کنیم تا شاهد توسعه ورزش و ورزش همگانی باشیم.

دادبود در خصوص اختصاص بودجه برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بیان کرد: در کل یک رقم دو و نیم میلیارد تومانی را برای ورزش قهرمانی پیش‌بینی کردیم اما ساز و کار مربوط به استفاده از این بودجه و حضور قدرتمند تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر منوط به آیین‌نامه‌ای است که شورای اسلامی شهر گرگان آن را مصوب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نگاه بر این است که مشارکت بخش خصوصی با مدیریت ویژه بخش خصوصی را در این بخش داشته باشیم و شهرداری گرگان نیز به سهم خودش از این تیم حمایت کند.

شهردار گرگان در پاسخ به این سوال که این صحبت به این معنی است که شهرداری گرگان دو و نیم میلیارد تومان برای بسکتبال شهرداری گرگان کنار گذاشته است، تاکید کرد: دو و نیم میلیارد تومان به طور کلی برای موضوع ورزش قهرمانی پیش‌بینی شده که اگر بخش خصوصی در حوزه بسکتبال ورود پیدا کند ما حمایت می‌کنیم و بخشی از این اعتبار به این تیم اختصاص پیدا خواهد کرد و اگر بخش خصوصی ورود نکند، شهرداری گرگان تصمیم دارد خودش مدیریت تیم را ادامه دهد.

دادبود در خصوص مذاکرات انجام شده برای ادغام دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم بسکتبال «یس آل» گرگان، تصریح کرد: مذاکراتی برای حضور قدرتمندتر بسکتبال گرگان با مدیران تیم «یس آل» صورت گرفته اما هنوز منتج به نتیجه نشده است.

وی اضافه کرد: تمام نگاه ما بر این است که نام بسکتبال به عنوان ورزش شاخص مردم گرگان در سال جاری پررنگ و با نتیجه خوب در سطح ملی باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که شهرداری کمک‌رسان این موضوع باشد.

شهردار گرگان در پاسخ به این سوال که نظر خود شما در خصوص تیم‌داری و تداوم حمایت تمام قد شهرداری گرگان از این تیم، گفت: شهرداری بر اساس قانون متولی ورزش‌های قهرمانی نیست اما چون اعتقاد زیادی به بسکتبال شهرداری گرگان وجود دارد و مردم این تیم را دوست دارند تا آنجا که شهرداری توانش اجازه دهد از این تیم حمایت می‌کنیم و نگاه من این است اگر قرار است شهرداری می‌خواهد در این زمینه ادامه مدیریت و حمایتش را داشته باشد باید ورود جدی و قدرتمند داشته باشد.

دادبود بیان کرد: گرچه ترجیه ما به عنوان یک دستگاه عمومی این است که بخش خصوصی فعالیت‌ها را صورت دهد و شهرداری گرگان نگاه حمایتی داشته باشد اما تا زمانی که این اتفاق بیافتد ما به طور کامل پای کار بسکتبال شهرداری گرگان هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار