رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خبر داد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از تصویب بودجه دو و نیم میلیارد تومانی ویژه تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد.

تصویب بودجه ۲ و نیم میلیارد تومانی ویژه تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ابراهیم جرجانی  اظهار کرد: بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان به مبلغ هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تصویب شد که این بودجه نسبت به سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

 

وی افزود: شاخصه های تعیین این بودجه توجه به ورزش محلات، توجه به خانه های فرهنگ که هویت شهرداری در محلات هستند، ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و رسیدگی ویژه به تیم بسکتبال شهرداری گرگان است که مصوب شده و وارد عرصه اجرایی می شود.

جرجانی در رابطه با بودجه تعیین شده برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه ای است که در سال جاری برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نظر گرفته ایم و این در حالی است که سال گذشته  این بودجه ۹۰۰ میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: هر ساله به دلیل بودجه کم و ضعیف مشکلاتی گریبان تیم بسکتبال را می گیرد به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بودجه را افزایش دهیم که در اولین فرصت در اختیار تیم بسکتبال شهرداری می گذاریم.

جرجانی ادامه داد: کادر مربی گری تیم بسکتبال شهرداری گرگان و بازیکنان بومی خواهد بود و تلاش می کنیم تیم خوب و ارزشمندی را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ۴۷ درصد بودجه شهرداری عمرانی و ۵۳ درصد آن مربوط به هزینه های جاری است و تلاش می کنیم با سرمایه گذاری مناسب در بحث گردشگری پروژه های خوبی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار