سرپرست هیات کشتی گلستان خبر داد

سرپرست هیات کشتی گلستان از حضور گلستان در لیگ دسته یک کشتی باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این تیم با نام هیات کشتی گلستان در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

حضور گلستان در لیگ دسته یک کشتی باشگاه‌های کشور

به گزارش گلستان24؛محمدحسین ملاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال در لیگ دسته یک کشتی باشگاه‌های کشور حضور پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم ما کامل بومی است و همان ورزشکارانی هستند که در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان گلستان برگزار شد شرکت کردند و کشتی‌گیران جوانی هستند که با کمترین تجربه در این رقابت‌های مهم شرکت خواهند کرد.

سرپرست هیات کشتی گلستان تصریح کرد: سعی می‌کنیم در این رقابت‌ها نقاط ضعف را شناسایی کنیم و روز به روز به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

ملاح در پاسخ به این سوال که آیا نام تیم مشخص است یا خیر، گفت: تا به این لحظه با نام هیات کشتی استان گلستان در مسابقات حاضر خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم حمایت مسوولان استانی و بخص خصوصی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته هم که با نام بانک ملی در مسابقات شرکت کردیم، کمک چندانی از بانک ملی به ما نرسید اما زمانی که با نام شرکت رشد دانه در رقابت‌ها حاضر شدیم حمایت خوبی را شاهد بودیم.

سرپرست هیات کشتی گلستان خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال مشکل مالی چندانی برای ما به وجود نیاید تا با ظرفیت‌های موجود بتوانیم حضور خوبی را در رقابت‌ها داشته باشیم.

ملاح گفت: هدف ما حضور در رقابت‌های لیگ برتر است و سعی می‌کنیم با پیشرفت روزافزون به این مهم برسیم.

وی تاکید کرد: ورزش کشتی طرفداران و علاقه‌مندان زیادی در استان گلستان دارد و تقاضا داریم تا همه رسانه‌ها و مسوولان کمک کنند تا این تیم را به لیگ برتر برسانیم و در لیگ برتر نیز با همین حمایت، شاهد پیشرفت کشتی در استان گلستان باشیم.

سرپرست هیات کشتی گلستان در خصوص المپیاد ورزشی که سومین دوره آن در استان گلستان برگزار خواهد شد، گفت: تمام شهرستان‌های ما به صورت کامل در دو بخش آزاد و فرهنگی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

ملاح گفت: 55 نفر کشتی‌گیر از گرگان در این رقابت‌ها شرکت کردند و باقی شهرستان‌ها نیز حضور خوبی داشتند و امیدوارم رقابت‌های زیبایی را از نونهالان و نوجوانان استانمان شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی یک حرکت خوب رو به جلو برای ورزش استان گلستان بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با این طرح نو توانست شور و هیجان بسیار زیادی را در ورزش استان ایجاد کند.

سرپرست هیات کشتی گلستان در خصوص تاثیرگذاری برگزاری المپیاد ورزشی در ورزش کشتی، گفت: در دو دوره گذشته نتایج این مسابقات را به طور امل لمس کردیم و حتی پیشرفت ورزشکاران و تلاش آنها برای حضور مقتدرانه در دوره سوم این رقابت‌ها را می‌بینیم.

ملاح متذکر شد: این مسابقات در کنار تاثیر ورزشی، تاثیر فرهنگی هم خواهد گذاشت زیرا این استعدادها از سنین پایه با فرهنگ ورزش قهرمانی و پهلوانی آشنا می‌شوند و نظم و ترتیب و جدیت در کار را با برگزاری این مسابقات یاد می‌گیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار