نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب عصر امروز در گرگان گشایش یافت.

نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات صنایع چوب در گرگان گشایش یافت

به گزارش گلستان24، مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان افتتاح شد.

صنایع چوب

وی افزود: تقاضای روز افزون بازار به مواد اولیه صنایع چوب در راستای توسعه و رشد شهرنشینی و به طبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده از فرآورده‌های چوبی، فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در این بخش را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: هر چند که در سال‌های اخیر شاهد رشد روزافزون واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف صنایع چوب مانند تولید نئوپان، تخته‌های فشرده، ملامینه، ام‌دی‌اف، روکشهای مصنوعی و غیره بوده‌ایم اما هنوز هم با رفع نیازهای کلی کشور فاصله‌ای زیاد داریم.

یزدی گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت تولیدی صنایع چوب در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا 30 مهرماه دایر است، افزود: آگاه‌سازی مخاطبان و مردم از استانداردهای این بخش، فراهم سازی امکان رقابت میان فعالان صنایع چوب و تجهیرات وابسته به آن، ارائه تجهیزات و ابزار آلات و خدمات، ایجاد فرصت‌های جدید تولید در استان با معرفی آخرین امکانات تولید در این حوزه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار