نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس:

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با بیان اینکه بیمارستان کودکان گلستان سال آینده ردیف اعتباری خواهد داشت، گفت: از وزیر بهداشت قول داشتن آمبولانس هوایی گلستان را گرفتیم.

قول داشتن آمبولانس هوایی گلستان را از وزیر بهداشت گرفتیم

به گزارش گلستان24؛اسدالله قره خانی در گفتگو با خبرنگار مهر از دیدار هفته گذشته مجمع نمایندگان استان گلستان با وزیر بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: هفته گذشته اعضای مجمع نمایندگان گلستان جلسه مشترکی را با وزیر بهداشت داشتیم و تعداد زیادی از نیازهای حوزه بهداشت و درمان استان که بین همه شهرستان ها مشترک بود در این جلسه مطرح شد و قول های خوبی از وزیر گرفتیم.

وی با بیان این که توجه به پرداخت حق و حقوق پرسنل، پرستاران، نیروهای خدماتی و پزشکان و توجه به نیروی انسانی از نیازهای مشترک همه شهرستان های گلستان در این حوزه بود و در این خصوص با وزیر صحبت کردیم، افزود: همچنین آمار بالای گلستان در حوادث جاده ای باعث شد داشتن آبولانس هوایی را از وزیر درخواست کنیم و دکتر هاشمی قول آن را دادند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تنها یک بیمارستان تخصصی کودکان در استان فعال است  و آن هم وضعیت مناسبی ندارد، ادامه داد: دستور احداث بیمارستان جدید کودکان را از وزیر گرفتیم و قرار شد این بیمارستان در ردیف اعتباری بودجه سال آینده لحاظ شود.

وی با بیان این که تجهیزات بیمارستانی، توسعه اورژانس، کمبود تخت آی سی یو و سی سی یو و همچنین تخت شیمی درمانی از دیگر نیازهای استان بود که در این دیدار مطرح شد، تصریح کرد: تخت های موجود شیمی درمانی گرگان برای بیماران سرطانی استان کفایت نمی کند و از نظر هزینه ای و نوبت دهی بیماران استان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

قره خانی اضافه کرد: این موضوع هم به وزیر بهداشت و درمان منتقل شد و وزیر موافقت مجدد داشتند و دستور دادند در آماده سازی و تجهیز بیمارستان نیمه تمام علی آبادکتول برای استفاده بیماران سرطانی تسریع شود.

موافقت وزیر برای استقرار مرکز درمان سرپایی در فاضل آباد

وی با بیان این که قرار بود وزیر به میزان اعتبار تخصیصی نمایندگان مجلس برای توسعه و درمان هر شهرستان، اعتبار تخصیص دهد و این موضوع را از وزیر پیگیر شدیم، خاطرنشان کرد: ساختمان قدیمی مرکز بهداشت فاضل آباد که از قبل از پیروزی انقلاب بنا شده بود، مخروبه شده و قرار بود در مجلس نهم فروخته شود اما موافقت وزیر را گرفتیم تا امسال اعتباری برای استقرار مرکز درمان سرپایی و کلینیک تخصصی اختصاص یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار