جانشین بسیج طلاب گلستان:

جانشین بسیج طلاب گلستان گفت: تقویت و پیشرفت اقتصاد کشور مرهون حمایت از کالای ایرانی است.

تقویت اقتصاد کشور مرهون حمایت از کالای ایرانی

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ محمد علی بامری جانشین سازمان بسیج طلاب استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با توجه به نامگذاری سال جدید اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث رونق پیدا کردن بازار و اقتصاد ما است، همین امر باعث می شود که متقاضی کالای ایرانی بالا رفته و در نتیجه دوباره کارخانه جات و کارگاه های تولیدای تولیدادش به حداکثری می رسد.

بامری تصریح کرد: برای این منظور همه آحاد ملت و دولت وظیفه دارند نقش خود را ایفا کنند از قانون گذاری تا اجراء تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی پیروز و لطمه ای به کشور وارد نشود.

وی فرهنگ سازی را یکی از کلید واژه های مهم در این راه دانست و متذکر شد: برای رسیدن به مرحله ایده آل معرفی کالای داخلی، فرهنگ سازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود، دستگاه هایی از قبیل همچون سینما و تلویزیون می توانند نقش بسزایی داشته باشند تا مردم را تشویق و ترغیب به حمایت و خرید از کالای های ایرانی سوق دهند.

جانشین بسیج طلاب استان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع داخلی یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی باشد.

بامری گفت: لذا وظیفه همه ماست که از کالای ایرانی، استفاده کنیم تا جایی که کالای نمونه داخلی و ایرانی وجود نداشته باشد، آنهم باید مسئولین همّت خودشان را به کار ببندند تا چنین کالایی را در داخل کشور تولید کنند.

وی در پایان متذکر شد: ضمناً تولید کنندگان داخلی نیز باید تلاش کنند تا بر کیفیت محصولات خود بیفزایند تا رضایت مصرف کنندگان تامین شود. و مردم دیگر به دنبال خرید کالای مشابه آن نباشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار