اقتصاد اصلاح طلبان با اقتصاد غرب هماهنگ است و توجهی به اقتصاد کشور ندارند / بی اعتمادی نسبت به دولت از نظر معیشتی کاملا روشن خواهد شد

حاج محمود ژولیده : نگذاریم نفوذی ها وارد مجلس بشوند

به گزارش گلستان24، حاج محمود ژولیده شاعر و جانباز دفاع مقدس در خصوص وضعیت معیشتی مردم در دوسال گذشته در گفت و گو با خبرنگار عقیق گفت: از فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین وضعیت اقتصادی مردم متوجه میشویم که وضعیت مناسبی پیش رو نیست و به هیچ وجه رکود و تورم پایین نیامده است و تمام شعارهایی که دولت اعتدال داده، هیچ کدام عملی نشده است.

وی افزود: در سخنان مقام معظم رهبری شاهده بودیم که ایشان فرمودند مجلس باید مجلسی باشد که دولت را روی ریل معیشت و اقتصاد مردم قرار بدهد. این خود نشان دهنده این است که اقتصاد روی ریل مثبت نیست و حرکت ریل به سوی آمریکا و غرب است. تجربه ای که ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به دست آوردیم، نمایندگان مجلس باید شجاع، متدین باشند و مرعوب آمریکا نباشد. در حالی که آقایان اصلاح طلب به این شکل هستند، هم مرعوب آمریکا و هم فریفته غرب هستند و هیچ کدام متدین و شجاع به معنای واقعی نیستند. بنابراین اگر اینها به مجلس راه پیدا کنند با چندین رابطه و واسطه همانند داستان برجام وضعیت مجلس و قوانین را به سمت غرب و آمریکا خواهند برد.

ژولیده ادامه داد: بنابراین به کسانی که در خط ولایت در حال حرکت هستند لقب تندرو داده اند و همه اینها به این دلیل است که خودشان وارد مجلس بشوند و با غرب کنار بیایند. همانطور که دولت اعتدال تا به حال نشان داده است که کاری نتوانسته برای مردم انجام بدهد، مجلسی هم که در آینده با افراد دولتی اداره شود، کار مثبتی انجام نخواهند داد و ملاک ما طبق فرمایشات حضرت آقا این است که ما نگذاریم که نفوذی ها وارد مجلس بشوند.

این شاعر اهل بیت (ع) در ادامه گفت: اقتصاد اصلاح طلبان با اقتصاد غرب هماهنگ است و برای اقتصاد کشور خودمان توجهی به اقتصاد درون گرا و درون زا ندارند و هیچ دلسوزی برای اقتصاد خودمان ندارند. در حالی که حضرت آقا بحث اقتصادی را مکرر تکرار کردند و البته اینها به ظاهر گفته اند که بحث اقتصاد مقاومتی را پیگیری خواهند کرد و در حالی که این شعاری بیش نیست.

وی افزود: رای روز هفتم اسفند قطعا نشان میدهد که مردم چقدر با دولت مدعی اعتدال همراه با شعارهای پوچ فاصله گرفته اند و بی اعتمادی نسبت به دولت از نظر معیشتی کاملا روشن خواهد شد.

وی در خصوص روی کار آمدن اصولگرایان افزود: همانطور که از اسمشان معلوم است، اصولگرایان در خط نظام و ارزشها و ولایت و انقلاب اسلامی حرکت خواهند کرد و اصول ها هم معلوم است، یعنی با دشمن باید دشمنی کرد و با دوست باید دوستی کرد. یعنی کسی که اصوگرا است حتما به فکر مردم است و برای معیشت مردم حتما قدم برمی دارد و دروغ نخواهد گفت و چیزی که به نفع معیشت مردم باشد اصولگرایان به دنبال آن هستند.

انتهای پیام/عقیق

ارسال نظر

آخرین اخبار