رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در استان گلستان خریداری و پایگاه‌های مختلفی هم ایجاد شده است که تاب‌آوری در برابر حوادث را افزایش می‌دهد.

افزایش تاب‌آوری استان گلستان در برابر حوادث

به گزارش گلستان24؛مرتضی سلیمی ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گلستان یکی از استان‌های خوب در آمادگی، پاسخگویی و اجرای برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر به‌شمار می‌رود.

وی افزود: امیدواریم حرکت خوبی ‌که در جمعیت هلال‌احمر استان گلستان و از مدیران قبل شروع شده است، تداوم داشته باشد. امیدواریم فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر با تعامل و هم‌فکری، پایدارتر شود تا این حرکت رو به جلو را ادامه دهد.

سلیمی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر گلستان در برنامه‌های مختلف پیشتاز و خوش‌نام بوده و آمادگی پاسخگویی بالایی دارد و تیم‌بندی‌های آن نیز به خوبی انجام شده است. تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در استان گلستان خریداری و پایگاه‌های مختلفی هم ایجاد شده است که تاب‌آوری در برابر حوادث را افزایش می‌دهد.

وی افزود: ساختمان مرکزی هلال‌احمر این استان پیشرفت خوبی دارد و از نظر فضای فیزیکی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. یکی از مولفه‌های تاب‌آوری آموزش است که در بخش آموزش، جمعیت هلال‌احمر استان گلستان بسیار فعال بوده و امیدواریم این آمادگی را بیش از گذشته داشته باشیم. ‌خریدهایی از نظر تامین امکانات و ماشین‌آلات داشتیم که استان گلستان را ویژه خواهیم دید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مدیرعامل سابق عملکرد خوبی در هلال‌احمر داشت، گفت: ماموریت ‌آقای احمدی در هلال احمر به اتمام رسیده و سازمان تأمین اجتماعی که وی از آنجا مأمور شده بود، این زمان را تمدید نکرد.

در این مراسم از تلاش‌های حسین احمدی قدردانی و محمدعلی هروی نیز به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان گلستان معرفی شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار