معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نقش مراکز علمی و دانشگاه‌ها در ارائه الگوهای علمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم است.

نقش مراکز دانشگاه‌ها در ارائه الگوهای علمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس،‌ عبدالقدیر کریمی در نخستین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان  گنبدکاووس بر تلاش بیشتر مدیران عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر طرح شهید شوشتری در مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان تاکید کرد و افزود: پیشگیری و آموزش دو رکن اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط ادارات و نهادها در اجرای طرح شهید شوشتری و در راستای کاهش آسیب‌های مواد مخدر، از آنان خواست از فعالیت‌های موازی دراین طرح پرهیز کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ایجاد شور، نشاط اجتماعی و امید در بین مردم ساکن مناطق آسیب‌پذیر مجری طرح شهید شوشتری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف امکان‌پذیر بوده که باید به آن توجه شود.
کریمی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی، خیرین و تشکل‌های مردم نهاد نیز در تحقق اهداف طرح شهید شوشتری باید مورد توجه قرار گیرد.
وی نقش مراکز علمی و دانشگاه‌ها را در ارائه الگوهای علمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم دانست و تصریح کرد: کاهش آسیب‌ها از دغدغه‌ها و مطالبات مردم و دولت از مدیران اجرایی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار