نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: سپاه پاسداران برای دفاع از ارزش های دینی نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

سپاه پاسداران برای دفاع از ارزش های دینی نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شده است

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان بعد از اشاره به حدیثی درباره عظمت علماء اظهار کرد: عبودیت لازمه یک بنده است بنده ای که عبادت کند ولی عبودیت نداشته باشد قطعاً به زمین خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: پس انسان باید طوری از فرصت های استفاده کند و آنها را مغتنم بشمارد که هم در دنیا سعادت مند باشد هم در آخرت.

مهمترین نقش این انقلاب ساری و جاری کردن احکام دین است

وی با اشاره به اهداف ایجاد سپاه پاسداران متذکر شد: حضرت امام(ره) وقتی سپاه را در روز 23 بهمن به وجود آورد تأسیس آن را در تاریخ دیگری بنا نهاد، وقتی حضرت امام متوجه این موضوع شد که این انقلاب با انقلاب های دیگر فرق زیادی دارد، مهمترین نقش این انقلاب ساری و جاری کردن احکام دین است.

رعایتی افزود: اگر می خواهیم این انقلاب ما دینی شود باید تمام استوانه های انقلاب دینی باشد، یکی از آن استوانه های کشور و نظام، نیروی مسلح دینی است.

این مقام مسئول بیان کرد: زمانی که بسیج و سپاه را راه اندازی کرده اند بسیج را به عنوان یک نهاد یعنی قابل انعطاف در همه شرایط ولی سپاه را به عنوان یک نیروی مسلحی که پاسدار حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دین است بنا نهاده اند.

حجة الاسلام رعایتی هر فردی را که بخواهد در مقابل این انقلاب و اسلام ایستادگی کند دشمن دانست و افزود: امروز با اینکه سپاه پاسداران یک مکان نظامی است نماینده ولی فقیه گذاشته اند، علت آن این است که جایی که پاسداری از حفظ ارزش ها باشد را نمایندگی می گذارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در هر جای کشور مشکلی پیش بیاید سپاه پاسداران به صورت مقتدرانه در مقابل دشمنان دین ایستادگی می کند و از ارزش های این انقلاب چیزی کاسته نمی شود.

وی گفت: امروز هر جایی سپاه در مقابل دشمنان باشد بر اندام دشمنان لزره وارد می شود، ترامپ و امثالهم هر جایی در مورد ایران صحبت می کنند اسمی از سپاه هم به میان می آورند.

رعایتی عامل پیشرفت در سپاه را معنویت قلمداد کرد و تاکید کرد: این معنویت سپاه موجب این شده به جاهای بزرگی دست پیدا کنیم، این معنویت و پیروی از ولایت می تواند عامل پیشرفت ما باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار