با حضور مسئول نمایندگی سپاه نینوا:

عصر روز گذشته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان تکریم و معارفه شد.

تکریم و معارفه مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان

به گزارش گلستان24؛ به نقل از طوبی گلستان؛ صبح امروز طی مراسمی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان با حضور نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا معارفه شد.

 حجة الاسلام علیرضا ریاحی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا انتخاب شد و از زحمات حجة الاسلام حاجی نجفی تدیر و تشکر شد.

حجة الاسلام غفور حاجی نجفی پیش از این که این مسئولیت را بر عهده داشت به عنوان سمت جدید، مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه شصت کلاء شد.

در این مراسم سرهنگ سید علی مهاجر ضمن تقدیر و تشکر از حجة الاسلام حاجی نجفی اظهار کرد: حجة الاسلام حاجی نجفی به عنوان استادی گرانقدر در این ناحیه زحمات و تلاش های بسیاری را به دوش کشیده اند و به عنوان پدری دلسوز ما را یاری کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان همچنین با عرض خوش آمدگویی خدمت نماینده جدید ولی فقیه سپاه گرگان ادامه داد: بسیار خرسندیم که حجة الاسلام ریاحی در جمع ما و بسیجیان گرگان اضافه شده اند، ریاحی فردی پرکار و پر تلاش است، انشاء الله در این ناحیه بتوانیم موفقیت روز افزون نصیب ما شود.

گفتنی است، حجة الاسلام ریاحی پیش از این به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان بود که قرار است حجة الاسلام رجنی جایگزین او شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار