علی‎اکبر عرفانی به عنوان سرپرست ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان معارفه شد.

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی گلستان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان امروز شنبه، 21 فروردین با حضور حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان ، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا و جمعی از بسیجیان در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

طی این مراسم از زحمات علی لشکربلوکی، مسئول سابق این نهاد تقدیر و تشکر شد و علی‎اکبر عرفانی به عنوان سرپرست ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان معارفه شد.

علی‎اکبر عرفانی

جامعه دانشگاهی با رویکرد علم و عمل اثرگذار باشد

 حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی ظهر امروز در آئین معارفه سرپرست ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان از زحمات علی لشکربلوکی فرمانده سابق تقدیر کرد و اظهار داشت: در سایه همدلی و همکاری می‎توان به موفقیت‎های بزرگ دست پیدا کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» مزین شد؛ جامعه دانشگاهی با استفاده از علم و عمل می‎تواند اثرگذار در جامعه باشد.

DSC05943

DSC05950

DSC05951

DSC05952

انتهای پیام/

پاسرو

ارسال نظر

  • عبدالله
    0

    نرون مرد ولی رم نمرده است.بسیج دانشجویی در مدیریت آقای بلوکی لطمات زیادی دید اما ان شاالله با تلاش های فرمانده جدید اصلاح می شود.

آخرین اخبار