همزمان با نخستین روز از هفته کار و کارگر

اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان با آیت‌الله میبدی دیدار کردند.

دیدار اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر گلستان با آیت‌الله میبدی

به گزارش گلستان24؛ در نخستین روز از هفته کار و کارگر اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر استان گلستان و ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با آیت‌الله سیدمحمدرضا میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه شهرستان گرگان دیدار کردند.

آیت‌الله میبدی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان با اشاره به مقام و منزلت جامعه کارگری گفت: دین اسلام همواره علاوه بر دعوت به توحید، انسان‌ها را به کسب روزی حلال هدایت کرده است.

 

وی با بیان اینکه کار و کارگر در دین اسلام مورد نکوهش قرار نگرفته بلکه همواره مورد تمجید بوده است، تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش باید در جامعه ترویج شود و بیکاری مورد مزمت قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه رضویه شهرستان گرگان بر لزوم حل و فصل مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و افزود: باید حمایت جدی از بخش تولید صورت بگیرد تا اشتغال و اقتصاد رونق بگیرد.

 

میبدی بیان کرد: ارزش و مقام کارگر انقدر بالاست که هر کجا از این کشور نگاه می‌کنید دست کارگر دخیل است از مهندس گرفته تا کشاورز همه کارگر هستند.

وی همچنین توصیه‌هایی از نظر فرهنگ کار ارائه کردند و گفت: بزرگترین مشکل جامعه بیکاری است که مسوولان باید در این باره چاره‌ای بیاندیشند.

غلامرضا طالبا دبیراجرایی خانه کارگراستان گلستان نیز در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: برنامه‌های مختلفی برای ارج نهادن به تلاشگران عرصه اقتصادی، کار و تولید پیش‌بینی شده است.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عطرافشانی مزارشهدا در روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت ساعت هشت صبح در تپه نورالشهدا گرگان خبر داد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار