در ایام منتهی به نیمه شعبان، ولادت باسعادت امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی شهر گرگان شاهد برنامه‌های متعدد علمی، فرهنگی و هنری در زمینه مهدویت هستیم.

استقبال مراکز فرهنگی گرگان از نیمه شعبان

به گزارش گلستان24؛ در ایام منتهی به نیمه شعبان، ولادت با سعادت امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی شهر گرگان شاهد برنامه‌های متعدد علمی، فرهنگی و هنری در زمینه مهدویت هستیم.

 

در این باره کانون «یاران آفتاب» با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، سازمان تبلیغات اسلامی گرگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان چهارمین نمایشگاه خود با نام «نور 12» را از تاریخ چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا کرده است.

 

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 تا 22 در قالب غرفه‌های ویژه کودکان، پاسخ به شبهات، ثبت خاطره، سواد رسانه و مهارت زندگی و با محوریت عناوین فریب شیطان و جهان پس از ظهور پذیرای بازدیدکنندگان خود است.

 

همزمان با این نمایشگاه، مسابقه کتابخوانی «عهد ماندگار» از کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» نوشته حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود. شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان بالای ۱۲ سال آزاد است و علاقمندان به شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی این نمایشگاه به آدرس پیام‌رسان app.ir/Noore_12 مراجعه کنند.

 

در ادامه برنامه‌های این شهرستان، کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی گرگان با همکاری کانون‌های مهدویت شهرستان گرگان و بسیج دانشجویی با شعار «دانشجوی منتظر و دانشگاه زمینه‌ساز» اقدام به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان کرد. این مراسم سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 22 آغاز می‌شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار