رئیس پلیس راه نوکنده:

رئیس پلیس راه نوکنده گفت: متاسفانه 100 درصد تصادفات منجر به فوت در نوکنده توسط افراد بومی استان گلستان صورت گرفته است.

با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد خواهد شد

به گزارش گلستان24؛ محمد قنبری صبح امروز با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه 100 درصد فوت‌شدگان بر اثر تصادفات رانندگی در استان گلستان توسط افراد بومی این استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز منجر به بروز حادثه خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان زمانی که برای رسیدن به مقصد در نظر گرفتند ولی به هر دلیلی که فرصت زمان از دست رفت نباید با افزایش سرعت اتومبیل خود کار خود را جبران کنند.

رئیس پلیس راه نوکنده در خصوص سبقت غیرمجاز در رانندگی ابراز کرد: افزایش سرعت خودرو به همراه سبقت غیرمجاز در جاده منجر به بروز حادثه و نهایتا تصادف خواهد شد.

*100 درصد جان‌باختگان در حوادث، افراد بومی استان گلستان هستند/ با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد خواهد شد

قنبری با تاکید بر اینکه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذارند، اذعان کرد: با بررسی تصادفات از ابتدای سال تاکنون 100 درصد جان‌باختگان در حوادث افراد بومی استان گلستان هستند و این نشان می‌دهند که متاسفانه شهروندان و افراد بومی استان گلستان نسبت به اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کم‌توجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه طرح تشدید  برخورد با متخلفان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: اندک رانندگی که متخلف هستند طرح تشدید  برخورد با متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راه نوکنده با اشاره به اینکه با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز و خطرناک نسبت به توقیف وسیله نقلیه اقدام می‌شود و هماهنگی برای اجرای این کار با دستگاه قضایی صورت گرفته است و همکاران ما در این زمینه گذشت نخواهند کرد و همکاران ما در این زمینه هیچ اغماضی نخواهند کرد.

قنبری با بیان اینکه رانندگان در حین رانندگی کمربند ایمنی خود را ببندند، ابراز کرد: رانندگان در حین حرکت از سمت راست جاده حرکت کنند و به هیچ عنوان به خط وسط نزدیک نشوند و هنگام رانندگی کردن توجه کافی به رانندگی داشته باشند و حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند زیرا بستن کمربند ایمنی از بروز حادثه جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه عدم توجه کافی به جلو یکی از عوامل مهم تصادف است، یادآور شد: متاسفانه یکی از عوامل مهم در تصادفات منجر به فوت عدم توجه کافی به جلو است و رانندگان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند زیرا یک لحظه غفلت در رانندگی منجر به بروز حادثه خواهد شد و در هنگام رانندگی در نزدیکی منازل مسکونی با سرعت مجاز حرکت کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار