مدیر برنامه ریزی شهرداری گرگان:

مدیر برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی شهرداری گرگان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در شهرداری گرگان، مرکز استان به سمت شهر هوشمند در حرکت است.

هوشمند شدن خدمات شهرداری گرگان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش گلستان24؛ به نقل از کاسب امین؛ "هادی نادری" مدیر برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: جلسات برنامه ریزی و هماهنگی برای پرسیدن به این استراتژی در شهرداری گرگان در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای رسیدن به این استراتژی ابتدا به دنبال ایجاد و اصلاح ساختار و زیرساخت های شهرداری گرگان در حوزه آی تی هستیم.

"نادری" با بیان این‌که راه اندازی کامل اتوماسیون و زیرسیستم ها در شهرداری گرگان از اهم برنامه های شهرداری برای رسیدن به این استراتژی است، تصریح کرد: راه اندازی اپیلیکشن هم در دستور کار قرار گرفته که می تواند به شهرداری در مدیریت شهری کمک کند.

مدیر برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی شهرداری گرگان از ارائه حداقل 10 اپیلیکشن مدیریت شهری در سالجاری خبر داد و بیان کرد: این اپیلیکشن ها در حوزه های مختلف حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی، اطلاع رسانی، خدمات رسانی و ... ارائه می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده تیرماه امسال در نمایشگاه الکامپ از آن ها رونمایی می شود.

وی یادآور شد: به دنبال آن هستیم که مجموعه خدمات شهرداری را در قالب یک شهر هوشمند و خلاق به مردم ارائه دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار