مدیر کل کتابخانه های عمومی گلستان:

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان از افتتاح کتابخانه در شهر سرخنکلاته شهرستان گرگان خبر داد.

افتتاح کتابخانه در سرخنکلاته گرگان

به گزارش گلستان24؛رضا قوانلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک کتابخانه در شهر سرخنکلاته شهرستان گرگان افتتاح شد.

وی از افتتاح کتابخانه در شهر سرخنکلاته شهرستان گرگان خبر داد و ابراز کرد: طی روز گذشته کتابخانه‌ای که در یک سال گذشته در معرض خطر بود و امکان استفاده از آن میسر نبود توانستیم کتابخانه را مرمت کنیم و آن را بازسازی کردیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان با بیان اینکه خواندن کتاب در فرهنگ جامعه باید نهادینه شود، ابراز کرد: افتتاح کتابخانه با حضور مسوولین استانی در شهر سرخنکلاته شهرستان گرگان انجام خواهد شد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قوانلو ترویج فرهنگ کتابخوانی را یک ضرورت مهم تلقی کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه شهروندان سرخنکلاته بتوانند از آن استفاده کنند و در راستای فرهنگ کتابخوانی گام موثری برداشته شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گلستان از برگزاری نشست کتابخوانی به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جوان یک نشست کتاب‌خوانی ویژه جوانان را در شهرستان گرگان برگزار کردیم که این نشست با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار