از صبح امروز آغاز شد:

صبح امروز کوهنوردانی از سراسر کشور در آزمون درجه 3 کوهنوردی ثبت نام و در این آزمون به رقابت پرداخته اند.

آزمون مربگیری درجه 3 کوهنوردی در استان گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان بعد از عرض  خوش آمد گویی به  کوهنوردان شرکت کننده در دوره آزمون مربی گری اظهار کرد: از هیئت کوهنوردی استان گلستان که متولی این دوره کوهنوردی استان گلستان شده اند تقدیر و تشکر می کنیم، ما شاهد زحمات این هیئت در استان هستیم و انصافاً با جان و دل در این زمینه مایه می گذارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان ادامه داد: به حمدالله فعالیت های زیادی در خصوص هیئت کوهنوردی استان ساخت و پرداخته شده است، و در آینده هم انشاء الله شاهد موفقیت های فراوانی خواهیم بود.

تربتی نژاد با تشکر از زحمات متولیان این دوره تصریح کرد: انشاء الله این دوره به نحو احسن برگزار شود و برای تمام متقاضیانی که در این دوره شرکت کرده اند آرزوی موفقیت دارم.

 

محمد فلاحی رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان در ادامه با عرض تبریک به مناسب سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت و تبریک به مناسب هفته معلم اظهار کرد: شما ورزشکاران مربیان آینده هستید، آموزش امروز شما پشتوانه ای برای حرفه فردای شماست.

وی افزود: از هئیت کوهنوردی جای تشکر دارد که به استان گلستان اعتماد لازم را داشته اند و استان ما را قابل دانسته اند و این دوره را به ما واگذار کرده است.

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان بیان کرد: این دوره به صورت دو روزه در منطقه توسکستان شهرستان گرگان برگزار خواهد شد و انشاء الله دوره با کیفیت های لازم برگزار شود تا بتوانیم دوره بسیار مناسب و یادگاری در استان گلستان برگزار شود.

یوسف صمدی زنوس مسئول آموزش کوهنوردی استان گلستان صبح امروز در جمع متقاضیان آزمون دوره کوهنوردی استان گلستان با عرض خوش آمد گویی اظهار کرد: بنده افتخار می کنم در جمعی مثل شمایی قرار گرفته ام که از سراسر استان حضور دارید، جمعی پر نشات و صمیمی و تکرار نشدنی که آینده مربیگری کوهنوردی در دستان شما خواهد بود.

وی ادامه داد: پیشکسوتان این رشته زحمات بسیاری برای این هیئت و کشده اند که از همین جا یادی می کنیم از تک تک کسانی که امروز در جمع ما نیستند، مانند آقای کفاش که زحمات این بزرگوار بر کسی پوشیده نیست.

صمدی با بیان امیدواری از ادامه داشتن چنین برنامه هایی خاطر نشان کرد: در آینده نه چندان دور شما کوهنورادان جای مسئولین امروزی را می گیرید تا این فن و حرفه را به نسل آینده به نحو احسن انتقال دهید.

مسئول آموزش کوهنوردی استان گلستان هم دلی و صمیمیت را یکی از ابزار مهم در این برنامه دانست و متذکر شد: این دوره موفق و با کیفیت برگزار نمی شد مگر با همکاری و همدلی شما، دوره های این چنینی بسیار با ارزش و منحصر به فرد است انشاء الله شاهد تداوم و استقبال بیشتر در این رشته باشیم.

در ادامه این برنامه آقای کفاش پیشکسوت در رشته کوهنوردی با بیان اینکه کلاسهای مربی گری حساسیت های لازم و خاص خودش را دارد متذکر شد: کیفیت این دوره مبتی بر این است که کلاسهایی که در این زمینه وجود دارد باید با به نحوه احسن پشت سر بگذاریم و مطالب آین دوره ها را به خوبی فرا بیگریم.

وی گفت: این جای افتخار دارد که چنین دوره هایی در استان گلستان در حال برگزاری است و انشاء الله این دوره ها به صورت ایده آل کیفیت های لازم ادامه داشته باشد.

1525323364_toobagolestan.ir7

1525323383_toobagolestan.ir4

1525323397_toobagolestan.ir2

1525323425_toobagolestan.ir10

ارسال نظر

آخرین اخبار