رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان:

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: نرم افزار جامع حمل و نقل هوشمند فعالیت خود را ویژه آژانس های تلفنی شهر گرگان به زودی شروع می کند.

رونمایی از نرم افزار جامع حمل و نقل شهری هوشمند گرگان

به گزارش گلستان24؛احمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروزه یکی از مهم ترین روش های کسب و کار و کاهش هزینه ها برای شرکت های حمل و نقل ایجاد ناوگان هوشمند است تا ضمن حفظ کسب و کارهای سنتی، از طریق نرم افزارهای پیشرفته هم بتوان به شهروندان خدمات ارائه کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با حمایت شهردار گرگان بر آن شد تا نسبت به پیگیری هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان و در ابتدا ویژه آژانس های تلفنی اقدام کند.

سالاری اضافه کرد: نرم افزار جامع حمل و نقل درون شهری گرگان ویژه آژانس های تلفنی رونمایی و تشریح شد.

وی تصریح کرد: این App یک نرم افزار پایه اندروید بوده و امکان ارائه سرویس درخواست خودرو را ارائه می کند و دارای قسمت هایی هم چون؛ اپلیکیشن بخش مسافر، اپلیکیشن بخش راننده، اپلیکیشن بخش مدیر آژانس و پنل مدیریت سیستم است.

سالاری در ادامه در خصوص اپلیکیشن مدیر آژانس گفت: نمایش وضعیت راننده های زیر مجموعه هر آژانس به صورت آنلاین، نمایش مشخصات سرویس در حال اجرا توسط راننده، میزان برخط بودن راننده در سیستم، مقدار کارکرد روزانه و نمایش مقدار کمیسیون های هر راننده و امکان درخواست غیر فعال کردن راننده به سیستم در صورت نیاز از ویژگی های بخش مدیر آژانس این اپلیکیشن است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان دیگر مزایای استفاده این نرم افزار را کاهش ترددهای مازاد راننده، کاهش مصرف سوخت و ترافیک، افزایش بهره وری و صرفه اقتصادی بیان کرد.

همچنین وی در پایان تأکید کرد: این نرم افزار، تنها نرم افزار جامع حمل و نقل هوشمند دارای مجوز است که تحت نظارت سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان فعالیت خود را ویژه آژانس های تلفنی شهر گرگان از اوایل ماه مبارک رمضان آغاز می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار