مدیر کل اوقاف گلستان خبر داد

مدیر کل اوقاف گلستان گفت: امسال این اداره کل در بین 31 استان کشور در ۱۶ قسمت عنوان برتری را کسب کرد.

کسب 16 عنوان برتری اوقاف گلستان در سطح کشور

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: در همایشی از عملکرد اداره کل اوقاف گلستان در سه امر مهم تحقق برنامه‌های عملیاتی سال ۹۶،اشاعه تفکر بسیجی در بین کارمندان و اجرای مطلوب آرامش بهاری سال ۹۷ از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس  سازمان اوقاف تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما تحقق اهداف کلان سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفین،تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و کمک به رسیدن به ۱۵ میلیون حافظ و قاری در کشور است.
مدیر کل اوقاف گلستان خاطرنشان کرد: الحمدالله امسال اوقاف گلستان در ۱۶ قسمت عنوان برتری کشوری را کسب کرد و کسب این عنوان‌های به هیچ عنوان باعث نمی‌شود در سال 1397 تلاش خود را مضاعف و جهادی و بیش از سال گذشته پیش نبریم.
سهرابی افزود:در بخش شهرستان‌های کشور اوقاف ناحیه یک شهرستان گرگان و ادارات اوقاف شهرستان‌های کردکوی و مینودشت به عنوان برتر دست پیدا کردند و از نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف لوح تقدیر دریافت کردند.

مدیر کل اوقاف گلستان به دیگر عنوان‌های کسب شده در ستاد استان اشاره کرد و بیان داشت: معاونت‌های فرهنگی، توسعه و بهره‌وری اقتصادی و همچنین ادارات قرآنی و حقوقی موفق به کسب عنوان برتری در بین استان‌های کشور شدند.
وی اضافه کرد:واحدهای حراست، روابط عمومی، بازرسی، فناوری اطلاعات،دفتر ریاست و بسیج نیز موفق به برتری در بین استان‌های کشور شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار