همایش یکروزه بسیج و رسانه ‌امروز با حضور خبرنگاران، عکاسان، مدیران مسئول هفته‎نامه‎های محلی، سایت‎ها و پایگاه‎های خبری تحلیلی، خبرگزاری‎ها، روابط عمومی برخی ادارات شهرستان‎ها در شش کارگروه آغاز و عصر امروز به فعالیت خود در مرکز گلستان پایان داد.

همایش استانی بسیج و رسانه در گرگان برگزار گردید

 همایش استانی بسیج و رسانه در گرگان به دو صورت همایشی و کارگروه تشکیل گردید در این کارگروه ها که به 6 قسمت تشکیل شده بودند . فعالان رسانه‎ای بر اساس علاقه‌مندی در یکی از کارگروه‎های شش‎گانه «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری»، «بسیج رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی»، «بسیج، رسانه، عقلانیت و محاسبه‎گری در نظام اسلامی» و «بسیج، رسانه و وحدت اقوام» حضور یافته و با ارائه نظرات، راهکارهایی برای تبادل افکار ارائه خواهند کرد

به گزارش گلستان 24:‌همایش با حضور خبرنگاران، عکاسان، مدیران مسئول هفته‎نامه‎های محلی، سایت‎ها و پایگاه‎های خبری تحلیلی، خبرگزاری‎ها، روابط عمومی برخی ادارات شهرستان‎ها در شش کارگروه آغاز  و عصر امروز به فعالیت خود در مرکز گلستان پایان داد. 

سخنران همایش حسین کریمی جانشین سپاه نینوا و حجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه بهمراه سخنران ویژه همایش بسیج و رسانه گلستان، اسماعیل احمدی دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه و مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور برعهده داشتند.

حجت الاسلام جعفر رعایتی اظهار داشت: وقتی انقلاب پیروز شد تمام دشمنان برعلیه این انقلاب تحرکاتی راه اندازی کردند تا جلوی پیشرفت ها را بگیرند.

وی افزود: وقتی دشمنان دراهداف خود ناکام ماندند جنگ تمدن ها را راه اندازی کردندو همه این اقدامات به نتیجه نرسید و دشمن به شکست رسید.

وی بسیج را هدیه امام (ره) به انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: بسیج تمام معاملات دشمنان را برهم زد.

بسیج رسانه گلستان

 حسین کریمی اول صبح امروز در همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: بسیج یک آرمان و هدف دارد و امام خمینی (ره) آن را برای یک راه و مسیر طولانی در همه عرصه ها ایجاد کرده است.

وی افزود: امروز با تحقق جامعه اسلامی به دنبال این هستیم تا در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی قرار گیریم و بتوانیم برای عالم بشریت الگو شویم.

کریمی اول گفت: الحاق این تمدن به حکومت موعود یک هدف و آرمان بزرگ است که اگر بخواهیم به آن دست یابیم نیازمند رسانه اسلامی هستیم.

جانشین سپاه نینوا یادآور شد: بسیج و رسانه باید گفتمان ولایت را دنبال کنند تا بتواند در آینده تمدن اسلامی نقش آفرینی داشته باشد.

وی با اشاره به ویژگی های رسانه اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه اسلامی باید در راستای ارزش های دینی گام بردارد و وابسته به فرهنگ غرب و شرق نباشد.

برگزاری همایش بسیج و رسانه در واقع یک فرصت است برای اینکه توانایی‎های خود را محک بزنیم و با همدلی و هم‎افزایی به خودباوری برسیم و بدانیم که با عزم ملی و مدیریت جهادی که مطالبه رهبر معظم انقلاب است، همه چیز دست‌یافتنی خواهد بود؛ به شرطی که بخواهیم و بدانیم خواستن، توانستن است. 

ارسال نظر

آخرین اخبار