مدیر جهادکشاورزی گالیکش:

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گالیکش گفت: پنجمین جشنواره شقایق‌های استان گلستان در روستای تاریخی و گردشگری «پادلدل» شهرستان گالیکش برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره «شقایق‌ها» در روستای «پادلدل» گالیکش برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛حبیب الله زارع صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: : پنجمین جشنواره شقایق‌های استان گلستان در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۰ صبح در روستای تاریخی و گردشگری پادلدل معروف به ماسوله استان گلستان واقع در شهرستان گالیکش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پنجمین جشنواره «شقایق‌های» استان گلستان به همت اداره‎کل دفتر روستایی و عشایری استان گلستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرمانداری، بخشداری و دهیاری پادلدل سازماندهی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گالیکش با بیان اینکه روستای «پادلدل» معروف به روستای «ماسوله» گلستان است، ابراز کرد: در این جشنواره مردم خوب استان گلستان می‌توانند حضور داشته باشند و از دشت شقایق‌ها که صحنه بسیار زیبایی است و نمایی از خلقت زیبای خداوندی است دیده کنند.

زارع از برگزاری نمایشگاه دستی در روستای «پادلدل» شهرستان گالیکش خبر داد و اذعان کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های روستایی، مسابقات ورزشی و بومی محلی و سایر مسابقات به همراه برنامه‌های شاد و متنوع در این روستا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پنجمین جشنواره شقایق‌های استان گلستان در روستای تاریخی و گردشگری «پادلدل» معروف به ماسوله استان گلستان در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: از مرکز شهرستان گالیکش تا روستای «پادلدل» ( محل برگزاری پنجمین جشنواره شقایق‌های استان گلستان) حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار