از سوی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی؛

کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان مسابقه کتابخوانی دوستی با نهج البلاغه را برگزار می کند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی دوستی با نهج البلاغه

به گزارش گلستان24؛میلاد منصور بستانی، مدیر کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مسابقه کتابخوانی دوستی با نهج البلاغه با هدف ارتباط و گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی با کتابی عظیم نهج البلاغه که سخنان مولای متقیان امام علی (علیه السلام) در آن درج شده، برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه منبع برای مطالعه و دریافت پاسخ سوال به بخش حکمت های کتاب ارزشمند نهج البلاغه است، افزود: این مسابقه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا زمان اذان مغرب آخرین روز ماه مبارک فرصت عضویت و شرکت در مسابقه است.

 

منصور بستانی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قبل از پاسخ به سوال ها ابتدا در مسابقه عضو شده و پس از آن اقدام به شرکت در مسابقه و پاسخگویی کنند.

 

وی ادامه داد: علاقمندان با پاسخ به هر سوال امتیاز دریافت خواهید کرد و در انتها جمع امتیازهای کسب شده معیار دریافت جایزه است. تعداد تمام سوال ها 67 مورد و پاسخ به تمام سوال ها اختیاری بوده و معیار دریافت جایزه امتیاز نهایی کسب شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان اظهارداشت: به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه کتاب و لوح فشرده ارزشمند نهج البلاغه با تخفیف ویژه اهدا می شود.

 

وی جوایز در بخش های نوجوانان، جوانان و بزرگسال این مسابقه را کارت هدیه، بسته های فرهنگی اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری مسابقه نیز از (26 اردیبهشت تا 24 خرداد) است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار