راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز باشکوه و حضور مردمان همیشه در صحنه گلستان برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان24؛براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان مراسم راهپیمایی ، فردا ساعت ده صبح در گرگان از چهار راه میدان آغاز می شود و پس از گذر از میدان شهرداری  وخیابان شهدا در چهارراه شهدا خاتمه می یابد .

از ساعت ده و نیم صبح فردا  راهپیمایی 22 بهمن در گنبدکاووس از مسجد قائمیه تا مصلای امام جعفرصادق (ع) و در بندرگز از ابتدای بلوار شهید جلیلی تا گلزار شهدا  این شهر برگزار می شود .

ساعت ده صبح فردا  راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ترکمن از میدان مختومقلی  تا چهارراه شهید کاسب ، در گمیشان از میدان امام خمینی (ره) تا چهارراه قائم ، در آق قلا از میدان وحدت تا میدان قدس ، در کردکوی از میدان انقلاب تا گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

در علی آباد کتول نیز مراسم راهپیمایی از مسجد محمدیه تا میدان ولایت ، در گالیکش از تقاطع گلزار شهدا تا پارک شهدای گمنام ، در آزادشهر از مقابل سپاه تا حسینیه اعظم ، در رامیان از مسجد جعفری تا شهرداری ، درکلاله از مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) ، در مینودشت از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای محمد رسول الله (ص)و در مراوه تپه از مسجد امام علی (ع) تا میدان مرکزی و در ساعت ده صبح  برگزار می شود.

/صدا و سیما

ارسال نظر

آخرین اخبار