رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه بناست برای همه ایرانیان، حساب کاربری ابلاغ الکترونیک ایجاد شود، گفت: به همین سبب همه مراجعان به واحدهای قضایی استان ملزم به ثبت نام در سامانه ثنا هستند.

 ثبت نام در سامانه ثنا برای همه مراجعان به دستگاه قضایی الزامی است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان با عذرخواهی از مراجعان به علت معطلی ثبت نام سامانه ثنا در دادگستری های استان افزود: ابلاغ الکترونیک به منظور حفظ حریم خصوصی افراد اجرا می شود و یکی از گام های اثرگذار برای بیشتر کردن سرعت رسیدگی به پرونده هاست و امیدواریم مردم با سعه ی صدر دستگاه قضایی استان را برای تحقق این هدف همراهی کنند.

 

این مقام ارشد قضایی استان گفت: مراجعان به دادگستری ها موظفند در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری ها در سامانه ثنا ثبت نام کنند.

 

هاشمیان افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده، سال 96  ابلاغ اینترنتی اوارق قضایی در گلستان به 62 درصد رسید و امیدواریم این رقم تا پایان امسال به دست کم 80 درصد برسد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سالانه 2 میلیون و 400 هزار برگ اوراق قضایی در استان چاپ می شود که در صورت ثبت نام همه مراجعان به دستگاه قضایی در سامانه ثنا، علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، سرعت و دقت ابلاغ اوارق قضایی نیز بیشتر می شود.

 

هاشمیان ادامه داد: حتی کسانی که در دادگستری پرونده ندارند نیز می توانند با مراجعه به دادگستری ها، رایگان در این سامانه ثبت نام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار