جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "آق قلا" از کشف بیش از یک میلیارد و 100میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عملیات پلیسی در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

توقیف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 100میلیون ریال در آق قلا

به گزارش گلستان24؛سرهنگ "عباسعلی پهلوانی نسب"  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان "آق قلا" هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، موفق به کشف 70 راس دام و بیش از 2تن و200کیلوگرم ماهی قاچاق شدند.

وی  با اشاره به اینکه در این راستا 9 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: ارزش این مقدار کالای کشف شده بیش از یک میلیارد و 100میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ پهلوانی نسب تصریح کرد: همکاری خوب مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح ها مساعدت می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی آق قلا با تقدیر از زحمات فرماندهی و کارکنان یگان امداد شهرستان، هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و افزود: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان، تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار