مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در سومین دوره المپیاد ورزشی استان در رشته های مختلف 473 مدال به همراه 69 کاپ توزیع شد.

473مدال در المپیاد ورزشی گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این المپیاد گرگان با کسب 95 مدال (39 طلا، 29 نقره و 27 برنز) بیشترین سهم را به خود اختصاص داد و در جایگاه نخست قرار گرفت.
وی عنوان کرد: تیم گنبدکاووس با کسب 30 طلا، 34 نقره و 25 برنز (مجموع 89 مدال) و تیم بندرترکمن با کسب 49 مدال (18 طلا، 17 نقره و 14 برنز) به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول توزیع مدال ها هستند.
به گفته وی؛ علی‌ آبادکتول، کردکوی، آق‌ قلا، بندرگز، گالیکش، کلاله، رامیان، آزادشهر، گمیشان، مینودشت و مراوه تپه به ترتیب در جایگاه‌ های بعدی این جدول قرار گرفتند.
طیبی گفت: در حوزه تیم های شرکت کننده از بخش های تابعه نیز بخش کمالان از توابع علی آباد کتول با 19 مدال شامل پنج طلا، 6 نقره و هشت برنز به مقام قهرمانی رسید، بهاران از توابع گرگان با کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز (مجموع چهار مدال) و بخش نوکنده از توابع بندرگز با مجموع 9 مدال (بدون طلا، سه نقره و 6 برنز) در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: در این بخش، تیم های خان ببین و گلدشت هر کدام با 2 مدال برنز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
به گفته وی؛ همچنین هشت بخش از شهرستان های مختلف استان هیچ مدالی کسب نکردند.
به گزارش ایرنا این رقابت ها در رشته بسکتبال، دو ومیدانی، ژیمناستیک، تکواندو، کاراته، فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی، تنیس روی میز و والیبال با حضور دختران و پسران نونهال و نوجوان استان برگزار شد.
سومین دوره المپیاد ورزشی گلستان با شرکت 22 شهرستان و بخش، سه هزار و 983 نفر ورزشکار از 30 فروردین با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان و مقامات ارشد استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان آغاز شد.
آئین پایانی این رقابت ها عصر سه شنبه (امروز) درتالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
گلستان بیش از 54هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار