نماینده های مجلس و استاندار گلستان به اتفاق دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با هم بر روی نام دکتر بهمن طیبی تفاهم کرده و طبق وعده ها قرار بود امروز مراسم معارفه وی انجام شود اما با دخالت یکی از شخصیتهای بانفوذ استانی این مراسم کنسل شد.

با نفوذ یکی از شخصیتهای مهم استانی مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان گلستان لغو شد

به گزارش گلستان 24، قرار بود امروز ساعت 10 صبح مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در تالار ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شود.

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان دکتر بهمن طیبی قهرمان نامدار ورزش استان گلستان قرار بود جایگزین قربانعلی پاشا شود که 9 سال سکاندار اجرایی ورزش استان گلستان بود.

در همین راستا حکم بهمن طیبی توسط دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان صادر شد و تعدادی از کارکنان وزارت ورزش و جوانان دیروز به استان گلستان آمدند تا مقدمات این مراسم را فراهم کنند .

گویا این گروه که منتظر آمدن دکتر امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان به استان گلستان هستند متوجه می شوند که یکی از شخصیتهای با نفوذ استان گلستان با این انتصاب مخالف است و لذا با اعلام یک دلیل غیر موجه (نیامدن دکتر امیررضاخادم ) اطلاع رسانی می کنند که این مراسم لغو شده است.

گویا قبلا گزینه هایی برای این کار مطرح شده بود اما نماینده ها و استاندار گلستان به اتفاق دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان با هم بر روی نام بهمن طیبی تفاهم کردند و طبق وعده ها قرار بود امروز ساعت 10 مراسم معارفه وی انجام شود اما با دخالت یکی از شخصیتهای بانفوذ استانی این مراسم کنسل شد.

احتمالات نشان می دهد که دیروز بعد از اینکه مراسم تودیع و معارفه اطلاع رسانی شد برخی افراد خاص با سخنان خاص و جهت دار، نظراین شخصیت استانی را تغییر دادند و البته گزینه محتمل دیگر اینکه گویا با توجه به در پیش بودن انتخابات شاید این جریان فرد دیگری را مد نظر قرار دارد.

این حادثه تلخ نشان داد دولت تدبیر و امید همچنان در مقابل بکارگیری جوانان مستعد و بومی استان مقاومت می کند و تمامیت خواهی و انحصار طلبی برخی شخصیتهای استانی مانع خدمت افراد مستعد می شود./رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار