رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۲۲ دستورالعمل بانک مرکزی در بانک‌های استان مغفول مانده که قرار است در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی و با متخلفان برخورد شود.

هشدار رییس کل دادگستری به بانک های متخلف گلستان

به گزارش گلستان24؛هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان را نیز برعهده دارد گفت: به زودی در یک جلسه مشترک با نمایندگان بانک‌ها و دستگاه قضایی استان به شکایت‌های سرمایه‌گذاران درباره اخذ سود بانک‌های استان بر خلاف مقررات بانک مرکزی، رسیدگی خواهد شد.

وی بار دیگر برای بانک‌هایی که از بخشنامه‌ها و مقررات بانک مرکزی پیروی نمی‌کنند خط و نشان کشید و گفت: بررسی‌هایی که با دادستان مرکز استان داشتیم نشان می‌دهد 22 دستورالعمل بانک مرکزی در بانک‌های استان مغفول مانده که قرار است در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی و با متخلفان برخورد شود.

سید رضا حسینی دادستان مرکز استان نیز با اشاره با برشمردن شماری از تخلفات بانک‌های استان گفت: نحوه محاسبه سود تسهیلات پرداختی به سرمایه گذاران و سود مرکب که برخی بانک‌ها دریافت می‌کنند محمل قانونی ندارد و دستگاه قضایی با این موارد برخورد قضایی می‌کند.

ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با هدف حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران و تولیدی کنندگان و کمک به رفع موانع تولید در گلستان تشکیل شده است.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار