فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به کمک و همراهی همیشگی خیرین گنبدکاووس با برنامه‌ها و مواقع لزوم در شهرستان، گفت: خیرین گنبدکاووس چند گام جلوتر از سایر خیرین استان گلستان هستند.

خیرین گنبدکاووس چند گام جلوتر از سایر خیرین استان گلستان هستند

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر کریمی در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس، با اشاره به نزدیک شدن به سالروز تاسیس حمایت از زندانیان و گرامیداشت این روز، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان به عنوان یک مجموعه و نهاد خصوصی و غیردولتی با تلاش تعدادی از مدیران سابق شهرستانی برای رضای خدا توانسته امروز به یک نهاد حمایتی شاخص و موفق در گنبدکاووس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران نیز در موفقیت این نهاد و ارتقای سطح حمایت آن نقش اساسی و مهمی را ایفا کرده‌اند، افزود: خیرین و نیکوکاران گنبدکاووس همواره و همیشه در همه صحنه‌های لازم حضور داشته‌اند و به جرات می‌توان گفت هیچ‌گاه برای کمک به شهرستان در عرصه‌های مختلف کوتاهی نکرده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خیرین این شهرستان همواره چند گام جلوتر از خیرین سایر شهرستان‌های استان گلستان بوده‌اند، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران گنبدی حتی از نیکوکاران مرکز استان نیز در بسیاری از موارد با قدرت و همت بیشتری پای کار آمده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه امروز انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبدکاووس به عنوان انجمن حمایت از زندانیان شرق استان فعالیت می‌کند، ادامه داد: این انجمن در حال حاضر به جز شهرستان آزادشهر که به تازگی انجمن حمایت از زندانیان خود را به صورت مستقل راه‌اندازی کرده است سایر شهرستان‌های شرق استان گلستان را تحت پوشش خدماتی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته همایش تجلیل از خیرین و همچنین جشن نسیم مهر با هدف جمع‌آوری کمک خیرین برای حمایت از زندانیان برگزار کردیم، تصریح کرد: به لطف خدا و با همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این انجمن مبالغ بسیار خوبی جمع‌آوری شد که می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری جلسات مشترکی با دهیاران و روحانیون روستاهای بخش مرکزی و داشلی‌برون خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان که قطعا نیازمند کمک‌های متفاوتی هستند از تمامی ظرفیت‌های موجود و ممکن بهره بگیریم.

کریمی با تقدیر از حمایت‌های دادستان و امام جمعه گنبدکاووس از انجمن حمایت از زندانیان، تاکید کرد: بدون تردید بخش مهمی از علل پیشرفت انجمن در سال‌های اخیر و پس از حضور تیم مدیریتی جدید در انجمن مبعث از همین همدلی و همکاری صمیمانه همه نهادها و مسوولان شهرستان با یکدیگر است.

گفتنی است در روز جشن بزرگ نسیم مهر با حضور امام جمعه، دادستان، فرماندار ویژه، روسای ادارات و خیرین شهرستان گنبدکاووس به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد که در این مراسم مبلغی بالغ بر 80 میلیون تومان به عنوان کمک و حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان از سوی خیرین به انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس اهدا شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار